FAQ

Op welke dagen leveren jullie?

Onze leverdagen zijn dinsdag t/m vrijdag uitgezonderd feestdagen.

Hoe ver van te voren moet ik een bestelling doorgeven?

Indien u uw bestelling plaatst voor 11.00 uur 's ochtends dan kan er de volgende werkdag al geleverd worden.

Wat zijn jullie betaalmogelijkheden?

iDEAL

iDEAL is de nieuwe veilige betaalmethode op internet.

Na het invoeren en controleren van uw gegevens kunt u bij betalingsmethode bij stap 3 de keuze maken voor iDEAL en uw eigen bank selecteren. Vervolgens komt u in uw vertrouwde bankomgeving. Hier kunt u uw bestelling betalen via het u bekende internetbankieren.

Als u dit heeft voltooid krijgen wij uw betalingsmelding binnen en wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Overboeking

Bij de optie "vooraf betalen" maakt u direct na uw bestelling het verschuldigde bedrag over op rekeningnummer 58 61 573 t.n.v. Pay4Sale BV te Leek.

Zodra het verschuldigde bedrag op onze bankrekening is bijgeschreven zullen wij uw bestelling in behandeling nemen.

Rembours

Bij de optie "Rembours Betalen" krijgt u zo spoedig mogelijk na uw bestelling uw order thuis gestuurd. U kunt uw bestelling gepast contant betalen aan de koerier. U betaalt hiervoor € 25,00 extra rembourskosten.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Alle genoemde bedragen zijn inclusief btw en inclusief verzendkosten in heel Nederland. Uitgezonderd de Waddeneilanden en Zeeuws-Vlaanderen. Neem voor bestellingen in deze regio's contact met ons op voor een voorstel op maat.

Kan ik mijn bestelling na het plaatsen nog annuleren of wijzigen?

Bij een wijziging of annulering kunt u het beste een e-mail sturen (zie onze contactpagina). Vermeldt u svp zeer duidelijk in het onderwerp van uw e-mail uw ordernummer. Dit bespoedigt de behandeling van uw e-mail. Een order annuleren is altijd kosteloos mits deze nog niet verzonden is.

Als ik niet tevreden ben over het geleverde product kan ik deze dan retourneren?

In het kader van de Wet 'Kopen op Afstand' heeft u na het doen van aankopen bij ons het recht op een bedenkperiode van 14 dagen na aflevering van het product. Binnen deze periode mag een product terug worden gestuurd zonder opgaaf van reden, mits in 100% nieuwstaat. U dient zelf de verzendkosten voor het terugsturen te betalen. U kunt eenvoudig een e-mail naar ons sturen met in het onderwerp van uw e-mail duidelijk vermeld uw ordernummer. Geeft u in dit mailtje aan wat u wenst te retourneren en of u dit wenst te ruilen of te laten crediteren. Wij mailen u dan de retourprocedure. Verzending is altijd voor rekening en risico van de verzender.

Hoe retourneert u?

Retourneren gaat eenvoudig en makkelijk. Bij de 14 dagen retourgarantie retourneert u op uw eigen kosten. Echter, bij garantie of foutieve levering is dit kosteloos. Verpakt u te allen tijde uw bestelling zeer goed en degelijk. De retourprocedure krijgt u, afgestemd op uw wensen en situatie, na uw aanvraag per e-mail toegestuurd.

Waar kan ik terecht indien ik een klacht heb?

Heeft u klachten dan kunt u zich richten tot de Klantenservice afdeling (zie onze contactpagina). Mochten wij een klacht ontvangen dan zullen wij deze binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.

Geschillencommissie
Mocht er, ondanks alle inspanningen om uw klacht te verhelpen, toch een geschil tussen u en Tuinaarde Kopen blijven bestaan, dan kunt u uw klacht melden bij Stichting Webshop Keurmerk middels het klachtenformulier op de website van Stichting Webshop Keurmerk, www.keurmerk.info. Zij zullen uw klacht onderzoeken en proberen op te lossen.
De Geschillencommissie van Stichting Webshop Keurmerk bemiddelt indien noodzakelijk tussen u en Tuinaarde Kopen. Uw klacht wordt alleen door de Stichting Keurmerk Webshop in behandeling genomen wanneer u uw klacht eerst bij Tuinaarde Kopen heeft neergelegd, binnen de daarvoor gestelde tijd.